مجله برق و فناوری بهروز

  اصول و قواعد کارکرد مانو متر ؟

مانومتر یا فشار سنج وسیله ای برای اندازه گیری فشار است. نمونه ی معمولی مانومتر، شامل یک لوله ی U شکل از جنس شیشه است که با مقداری مایع پر شده است که معمولاً مایع مربوطه ،جیوه می باشد( به علت دانسیته ی بالا ). البته نمونه های دیجیتالی آن نیز در حال حاضر موجود می باشند

۱۳۹۲/۲/۲۴  : تاريخ

  Barometer بارومتر یا فشار سنج هوا

Barometer بارومتر یا فشار سنج هوا بارومتر را برای اندازه گیری فشارهوا به کار می‌برند.

۱۳۹۲/۲/۲۴  : تاريخ

  اصول فیزیکی، ساختار و کاربرد شتاب سنج یا ویبرومتر

شتاب سنج یا ویبرومتر دستگاهی است که مقدار شتاب صحیح (Proper Acceleration) را اندازه گیری می کند. شتاب صحیح شتاب نسبت به جسم در حال سقوط آزاد است.

۱۳۹۲/۲/۲۲  : تاريخ

  اهمیت استفاده از ارتعاش سنج در صنعت

به عنوان مثال زلزله سنج یک نوع پیک آپ است. این وسیله به صورت یک جرم، فنر، میراکننده است که داخل یک محفظه قرار گرفته است. با این آرایش حرکت انتهای فنر و انت های میرا کننده مانند حرکت محفظه است.

۱۳۹۲/۲/۲۱  : تاريخ

  کاربرد های نورسنج در بازار کار

اختراع نورسنج بعد از دوربين عکاسى اتفاق افتاد. نورسنج اوليه يک پرتوسنج واين بود؛ که در آن يک تکهٔ کوچک کاغذ حساس در ميان ناحيه‌هاى قياسى خاکسترى مايل به سبز مى‌چرخيد. که يکى براى نور خورشيد و ديگرى براى روشنايى کم ساخته شده بود. اين نورسنج بسيار دقيق بود.

۱۳۹۲/۲/۲۱  : تاريخ

  اسید سنج چگونه کار می کند؟

تاریخچه اندازه گیری مقدار اسیدی مایعات بصورت الکتریکی در سال 1906 آغاز شد زمانیکه ماکس کرمر (Max Cremer) در مطالعات خود بر روی واسط های مایع (بر هم کنش بین مایعات و جامدات) دریافت که واسط بین مایعات می تواند با پف کردن یک حباب کوچک شیشه ای و قرار دادن یک مایع داخل آن و دیگری در بیرون مورد مطالعه قرار گیرد. به این روش ولتاژ الکتریکی ایجاد شد که قابل اندازه گیری بود.

۱۳۹۲/۲/۲۱  : تاريخ

  از روش های کدورت سنجی چه می دانید؟

شرح پراکندگی تابش در اثر برخورد با نمونه های راکد می تواند مبنای اندازه گیری باشد. به این گونه روش ها، روش های کدورت سنجی نیز می گویند.

۱۳۹۲/۲/۲۰  : تاريخ

  از کاربردهای متر لیزری در صنعت چه می دانید؟!

متر لیزری یک فاصله دقیق را برای اهدافی که دورتر از فاصلهٔ شلیک مستقیم هستند برای تیراندازها و توپخانه‌ها فراهم می‌کند. آن ها همچنین می‌توانند برای تلفیق و مهندسی نظامی هم استفاده شوند.

۱۳۹۲/۲/۱۹  : تاريخ

  فشار و استفاده آن در صنعت

فشار یکی از مهم ترین کمیت هایی است که در صنعت به طور گسترده مورد اندازه گیری قرار می گیرد و اندازه گیری درست فشار و قابل ردیابی بودن این اندازه گیری در بسیاری از بخش ها مهم است. روش های بسیاری برای اندازه گیری فشار و خلاء وجوددارد.

۱۳۹۲/۲/۱۸  : تاريخ

  پترن ژنراتور چیست و چه عملکردی دارد؟

وسیله‌ای اساسی برای آزمایش و تست و میزان‌بندی مدارهای صدا و تصویر در تلویزیون. این وسیله مانند یک ایستگاه نوسانات و امواجی با شکل استاندارد شده را مانند پالس‌های مربع و دندانه اره‌ای برای تست و میزان‌بندی سیستم‌های تلویزیونی تولید می‌کند.

۱۳۹۲/۲/۱۸  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018