مجله برق و فناوری بهروز

  دماسنج

یكی از مسائلی كه برای آدمی اهمیت داشته دمای اطراف خود بوده، بعد از صنعتی شدن جوامع اهمیت اندازه دما برای مردم بیشتر شد. برای دانستن دمای خانه، دمای مواد در پروسه تولید كه صحیح انجام شدن آن به دما در هر زمان وابسته است و به همین جهت بشر برای اندازه گیری دمای اطراف خود تلاش نمود، كه لوازم اندازه گیری متنوعی ساخته شد.

۱۳۹۳/۹/۴  : تاريخ

  سختی سنجی مواد و قطعات مختلف

سختي سنجي مواد و قطعات مختلف تاریخچه آزمایش سختی شواهد نشان می‌دهد سختی سنجی اولیه در سال 1772 شروع شد. در آن زمان ریومر (Reaumur ) فشردن لبه‌های شمشال منشوری نسبت به هم را پیشنهاد کرد.

۱۳۹۳/۸/۲۱  : تاريخ

  بازرسی چشمی و کاربرد آن در صنعت

تكنيك هاي تست چشمي در كنار كليه تست های غيرمخرب بکار رفته و به دو شاخه اصلی تست چشمی مستقيم (Direct Visual Testing) و تست چشمی غيرمستقيم (Remote Visual Testing) تقسيم می گردد. این شركت علاوه بر تست چشمی مستقیم، با در اختيار داشتن انواع تجهيزات مدرن تست چشمي غيرمستقيم ، طيف وسيعی از خدمات را در سطح صنعت كشور ارائه می دهد.

۱۳۹۳/۸/۵  : تاريخ

  استفاده از دوربین ترموویژن برای دید در شب

دوربین ترموویژن یکی از دستگاه های تست تجهیزات در پست های انتقال و فوق توزیع ابزاری بنام ترموویژن است .

۱۳۹۳/۸/۴  : تاريخ

  خدمات تست های غيرمخرب استاندارد و پیشرفته

خدمات تست های غیرمخرب استاندارد و پیشرفته (Standard and Advanced NDT Services) تست های غیرمخرب (NDT) بخش حیاتی را در تولید، كنترل كیفیت و مدیریت عمر مجتمع های صنعتی ایفا می كند. تست های غیرمخرب در حوزه وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می

۱۳۹۳/۸/۳  : تاريخ

  چگونه پدیده کرونا را تشخیص دهیم؟

الف) اولین روش جرقه های ایجاد شده در اطراف سیم برق که باعث تولید نور بنفش می شود...

۱۳۹۳/۷/۳۰  : تاريخ

  کاربردهای انرژی هسته ای

وقتی که صحبت از مفهوم انرژی به میان می‌آید، نمونه‌های آشنای انرژی مثل انرژی گرمایی، نور و یا انرژی مکانیکی و الکتریکی در شهودمان مرور می‌شود. اگر ما انرژی هسته‌ای و امکاناتی که این انرژی در اختیارش قرار می‌دهد، آشنا ‌شویم، شیفته آن خواهیم شد.

۱۳۹۳/۶/۲۲  : تاريخ

  متر هوشمند با قابلیت سنجش مصرف برق

محققان آمریکایی متر هوشمند بی‌سیمی طراحی کرده اند که میزان مصرف برق دستگاه های مختلف را اندازه گیری کرده و به کاهش هزینه برق مصرفی کمک می کند.

۱۳۹۳/۶/۹  : تاريخ

  آشنایی با آنالايزر برق

امــروزه بحران مصرف برق شايد مسئله اي مشكل سـاز براي آينده كشورمـان باشد ، با كاهش و صـرفه جويي در مصـرف برق شايد بتوان نيمي از اين مشكل را حل نمود ، اما ...

۱۳۹۳/۶/۴  : تاريخ

  تجهیزات بهداشت حرفه ای

بهداشت حرفه‌ای Occupational Health یا سلامت شغلی یا سلامت کار شاخه‌ای است ازعلم بهداشت وعبارتست از شناسائی ، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور موجود در محیط کار به همراه یک سری مراقبت های بهداشتی درمانی به منظور سالم سازی محیط کار و حفظ سلامت نیروی کار .بهداشت حرفه‌ای را می‌توان به طور خلاصه علم و هنر تامین سلامت در محیط‌های شغلی تعریف کرد

۱۳۹۳/۴/۱۸  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018