یووی لایت متر

یووی لایت متر برای اندازه گیری میزان شدت روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. نور سنج های موجود در بازار جهانی با توجه به قیمت پایین آن و دقت و کیفیت بالا مورد توجه اکثر مهندسین و تکنسین های ایرانی قرار گرفته اند. شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز تنها نماینده رسمی و معتبر یووی لایت متر لوترون در ایران است که تمامی تجهیزات یووی لایت متر لوترون را با گارانتی اصل تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز و به مدت یک سال تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد. با استفاده از نورسنج UV می توانید UVA و UVB اشعه ماورا بنفش را به راحتی و با دقت اندازه گیری کنید. قابلیت ویژه و اساسی دستگاه دتکتور و آشکارساز UV داشتن سنسور و یا پراب UV مجزا آن است که کاربری این دستگاه را دو چندان کرده است. می توان مکان هایی دور از دسترس و تنگ و باریک را به راحتی اندازه گیری کرد. این دستگاه دارای مدار میکرو پردازنده بسیار قوی و هوشمندی است که دقت در اندازه گیری و پایداری را تا حد زیادی بالا برده است. از ویژگی های دیگر آن می توان به صفحه نمایشگر LCD بزرگ آن و راحتی در خواندن داده های اندازه گیری اشاره کرد. کاربرد های بیشتر UV LIGHT METER در مانیتورینگ کردن خطرات تابش نور آبی در جوشکاری و همچنین در فرآیند سازی استریل کردن و استفاده های آزمایشگاهی و ... می باشد. 
 

جستجو بر اساس قیمت
جستجو بر اساس برند : EXTECH/USA FLIR/USA UNI-T/CHINA AZ/TAIWAN
UV متر مدل LCNDT UV-200

UV متر مدل LCNDT UV-200

تماس بگیرید
021-33940961-2 
UV متر مدل LCNDT UV-100

UV متر مدل LCNDT UV-100

تماس بگیرید
021-33940961-2 
یو وی لایت متر اکستچ مدل UV510

یو وی لایت متر اکستچ مدل UV510

تماس بگیرید
021-33940961-2 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018