مجله برق و فناوری بهروز

  5 مولتی متر برتر هیوکی

مولتی‌مترها ابزاری حیاتی برای هر تکنسین و مهندس الکترونیک هستند و هیوکی (Hioki) به عنوان یکی از برندهای معتبر در این زمینه شناخته می‌شود. در این مقاله، ما به بررسی 10 مدل برتر مولتی‌مترهای هیوکی می‌پردازیم و ویژگی‌های برجسته هر کدام را معرفی می‌کنیم.

۱۴۰۲/۱۰/۲۹  : تاريخ

  ابزار دقیق چیست؟ | آشنایی با تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق

در عصر حاضر، تجهیزات اندازه ‌گیری و ابزارهای دقیق نقش محوری در هر صنعتی ایفا می‌کنند. از تولید و مهندسی گرفته تا پزشکی و تحقیقات علمی، این ابزارها امکان دستیابی با دقت بالا و کارایی عالی را فراهم می‌آورند.

۱۴۰۲/۱۰/۱۴  : تاريخ

  درباره زبری سنج چه می دانید؟

میزان زبری یا‎ roughness ‎میزانی برای تعیین بافت سطح است و با تعیین میزان تغییرات عمودی بر سطح نسبت به سطح ‏صاف واقعی تعیین می شود‎

۱۴۰۱/۱۰/۲۴  : تاريخ

  آيا ميدانيد فناوری سنجش فاصله ليزری كجا كاربرد دارد؟

زمان صرف شده برای یک پالس نور برای طی کردن فاصله رفت و برگشت تا هدف، با دانستن سرعت نور و اندازه گیری دقیق زمان طی شده، فاصله محاسبه می شود.

۱۴۰۱/۱۰/۲۳  : تاريخ

  معرفی محصولات مارمونیکس

برند مارمونیکس از سال 2012 تحت لیسانس کانادا ثبت و شروع به تولید محصولات خود کرد. MARMONIX با چندین سال تجربه و پرسنل متخصص در سراسر جهان در بخش های برق، ساخت و ساز، تولید، کارخانه ، فرآیند و اتوماسیون، محیط زیست، الکترونیک، و تعمیرات در سراسر جهان حضور پررنگی دارد.

۱۴۰۱/۱۰/۷  : تاريخ

  نحوه استفاده از کلمپ متر

در این مقاله توضیح مفصلی در مورد نحوه استفاده از کلمپ متر و همچنین اقدامات احتیاطی مربوطه ارائه می دهد.

۱۴۰۱/۹/۲۶  : تاريخ

  مقایسه تستو 175 و تستو 174 دو غول ترموگراف بازار

در این مقاله که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز ارائه شده است به مقایسه تستو سری 174 و 175 پرداخته شده است. ترموگراف سری 174 و 175 از جمله بهترین و پر فروش ترین ترموگراف و دیتالاگر های دما و رطوبت بازار هستند.

۱۴۰۱/۹/۲۱  : تاريخ

  10 تا از بهترین مولتی متر های بازار

مولتی مترها توسط متخصصان در آزمایشگاه ها و کارگاه ها و همچنین برای نظارت بر خواص الکتریکی سیم کشی و ابزار، مدارها، منابع برق و موارد دیگر استفاده می شود.

۱۴۰۱/۹/۱۷  : تاريخ

  کار با اسیلوسکوپ را یاد بگیرید

در دستگاه‌های اسیلوسکوپ آزمایشگاهی، به طور معمول و هماهنگ یک میزان ولتاژ پایدار به صورت داخلی تولید می‌شود که این ولتاژ پایدار دارای دامنه‌ی مشخصی نیز است. این میزان ولتاژ که برای کالیبره سازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، به طور معمول یک موج مربعی است.

۱۳۹۸/۲/۱۰  : تاريخ

  اسیلوسکوپ چیست؟

اسیلوسکوپ یک ابزار آزمایشگاهی است که معمولا برای نشان دادن و تحلیل شکل موج سیگنال های الکترونیکی استفاده می شود. در واقع، اسیلوسکوپ یک نمودار از ولتاژ سیگنال لحظه ای را به عنوان تابع زمان ترسیم می کند

۱۳۹۸/۲/۱۰  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018