کلمپ آمپرمتر نشت یاب 

کلمپ آمپرمتر نشت یاب چیست، کاربرد کلمپ آمپرمتر نشت یاب چیست، رنج اندازه گیری کلمپ آمپرمتر نشت یاب چقدر است، نحوه کار با کلمپ آمپرمتر نشت یاب چگونه است و ... از جمله سوالات متداول در زمینه این نوع کلمپ هاست که همواره از سوی کاربران مطرح است. در این جا قصد داریم چند خطی را به بررسی این نوع کلمپ بپردازیم.
کلمپ آمپرمتر نشت یاب عموما برای اندازه گیری در رنج میلی آمپر و همانطور که از اسم آن پیداست برای یافتن جریان نشتی در انواع دستگاه های الکتریکی استفاده می شود. این نوع از کلمپ آمپر متر ها معمولا دارای دهانه فک با ابعاد کوچک تر نسبت به انواع کلمپ آمپرمتر های دیگر است. به عنوان یک نمونه از این نوع کلمپ ها می توان به نشت یاب جریان کلمپی مستک مدل MASTECH MS2010B اشاره کرد که دارای دهانه فک 31 میلی متری بوده و برای اندازه گیری جریان در رنج های مختلف، با دقت بالا، بدون ایجاد قطعی در مدار و به خصوص در مکان هایی که دسترسی به آن ها میسر نیست، مناسب است. برای خرید نشت یاب کلمپی مستک مدل MASTECH MS2010B و دیگر انواع کلمپ آمپرمتر نشت یاب جریان به فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز مراجعه فرمایید.
 

جستجو بر اساس قیمت
جستجو بر اساس برند : EXTECH/USA FLIR/USA UNI-T/CHINA AZ/TAIWAN
نشت یاب کلمپی یونیتی UNI_T UT253A/B

نشت یاب کلمپی یونیتی UNI_T UT253A/B

تماس بگیرید
021-33940961-2 
نشت یاب کلمپی هیوکی HIOKI 3293-50

نشت یاب کلمپی هیوکی HIOKI 3293-50

تماس بگیرید
021-33940961-2 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018