میگر 5 کیلو ولت 

میگر ها امروزه کاربرد بسیاری در تست عایقی انواع تجهیزات برقی دارند اما با وجود این مسئله همچنان سوالات بسیاری در زمینه میگر ها از سوی علاقمندان مبحث برق مطرح می شود، سوالاتی از قبیل میگر چیست، میگر چگونه کار می کند، کاربرد میگر چیست، بهترین میگر چیست، نحوه میگر زدن چگونه است، روشهای تست عایق چیست و ... . اگر هر یک از این سوالات در ذهن شما نیز وجود دارد، برای دریافت پاسخ جامع و کاربردی می توانید با استفاده از شماره تماس 021-33940961 با کارشناسان فنی ما در شرکت بین المللی بهروز ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این ما در اینجا با توجه به اهمیت آزمایشات تست عایقی ترانسفورماتور در مورد کاربرد میگر در آزمایشات تست عایقی توضیحاتی را ارائه داده ایم. 

میگر چیست ؟

میگر ابزاری است که برای اندازه گیری مقاومت عایق استفاده می شود. این دستگاه بر اساس اصل مقایسه کار می کند، یعنی مقاومت عایق با مقدار شناخته شده مقاومت مقایسه می شود. اگر مقاومت عایق زیاد باشد، نشانگر سیم پیچ متحرک به سمت بی نهایت منحرف می شود و اگر کم باشد، نشانگر مقاومت صفر را نشان می دهد.

کاربرد های تستر عایق 5 کیلوولت در صنایع

میگر 5 کیلوولت (kV) یک تجهیزات مهم در دنیای صنعت و انرژی است که در مختلف صنایع و بخصوص در سیستم‌های برقی بزرگ به کار می‌رود.
  • صنایع نفت و گاز: میگر 5 کیلوولت در صنایع نفت و گاز برای تست تجهیزات الکتریکی و اندازه‌گیری مقاومت عایقی برای جلوگیری از حوادث خطرناک به کار می‌رود.
  • صنایع برق و انرژی: در صنعت تولید و توزیع برق، میگر 5 کیلوولت به منظور تست ترانسفورماتورها، تجهیزات انتقال و توزیع برق و همچنین برای پایش و نگهداری از تجهیزات برقی استفاده می‌شود.
  • صنایع شیمیایی و پتروشیمی: در صنایع شیمیایی و پتروشیمی، از میگر 5 کیلوولت برای تست و پایش تجهیزات الکتریکی در محیط‌های با خطر انفجاری استفاده می‌شود.
  • تولید انرژی: در نیروگاه‌ها و تولید انرژی، میگر 5 کیلوولت به منظور تست تجهیزات و اندازه‌گیری ولتاژ‌های بالا استفاده می‌شود.
  • سیستم‌های انتقال و توزیع برق: در شبکه‌های انتقال و توزیع برق، میگر 5 کیلوولت برای تست تجهیزات و پایش ولتاژهای بالا و انجام تعمیر و نگهداری به کار می‌رود.

مشخصات بارز میگر 5 کیلوولت (kV):

  • ولتاژ بالا: میگر 5 کیلوولت، ولتاژ بسیار بالای 5000 ولت را اندازه‌گیری و تست می‌کند. این امکان را فراهم می‌کند تا در سیستم‌هایی که ولتاژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد، مشکلات و عیوب را تشخیص داده و رفع کند.
  • دقت بالا: میگر 5 کیلوولت دارای دقت بالایی است که به اندازه‌گیری دقیق ولتاژ و تشخیص مشکلات کمک می‌کند.
  • صنایع متعدد: این تجهیزات در صنایع مختلفی از جمله برق، نفت و گاز، صنایع شیمیایی، تولید انرژی، سیستم‌های انتقال و توزیع برق و ... استفاده می‌شوند.
  • تست عایق‌ها: یکی از کاربردهای اصلی میگر 5 کیلوولت تست و اندازه‌گیری مقاومت عایقی (میگر) است. این کاربرد در تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی بسیار حیاتی است.

خطرات استفاده از میگر و تست عایقی

میگر زدن و تست عایقی جزء آزمایشات مخرب هستند که این امکان وجود دارد که در هنگام آزمایش تست عایقی، ترانسفورماتور دچار صدمه شده یا به عبارتی ترانسفورماتور سوخته شود. آزمایشات تست عایقی براساس استاندارد های جهانی (IEC) انجام می گیرد. حتی در هنگام عقد قرارداد با شرکت های سازنده استانداردهایی که ترانسفورماتور تحت آنها تست می شود مورد توافق کارفرما قرار می گیرد. بارها اتفاق افتاده است که تست ترانسفورماتورهای با قدرت بالا و صرف هزینه های در حدود چندین میلیون دلار به علت ضعف در ساختار آن، در هنگام تست پاسخ لازم را نداده و یا دچار حادثه شده است. تست میگر معمولاً در حضور کارفرما انجام می گیرد که در صورت هرگونه مغایرت موضوع را گزارش نماید. البته خوشبختانه شرکت های سازنده پایبند به اصول بوده و همه ترانسفورماتورها پس از تحویل گیری در شبکه تحت ولتاژ قرار می گیرند یا تحت جریان های اتصال کوتاه و اضافه ولتاژهای موقت قرار می گیرند. در این صورت چنانچه اشکالی در ساختار آنها وجود داشته باشد، اشکالات آنها مرتفع می گردد.
آزمایش های مخرب عبارتند از: آزمایش ولتاژ ضربه IMPULS ، آزمایش تحت ولتاژ بالا به مدت یک دقیقه induce volatge و آزمایش تخلیه جزئی partial discharge
 برای خرید میگر 5 کیلو ولت و اطلاع از قیمت میگر 5 کیلو ولت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جستجو بر اساس قیمت
جستجو بر اساس برند : EXTECH/USA FLIR/USA UNI-T/CHINA AZ/TAIWAN
میگر 5 کیلو ولت مارمونیکس MIR-505

میگر 5 کیلو ولت مارمونیکس MIR-505

قیمت : ۳۳,۰۰۰,۰۰۰   تومان 35,000,000 تومان
021-33940961-2 
تستر مقاومت عایق 5KV یونیتی مدل UT513A

تستر مقاومت عایق 5KV یونیتی مدل UT513A

قیمت : ۲۸,۷۴۰,۰۰۰   تومان 31,500,000 تومان
021-33940961-2 
میگر 5KV کیوریستو مدل KYORITSU 3125

میگر 5KV کیوریستو مدل KYORITSU 3125

تماس بگیرید
021-33940961-2 
ميگر 5 کیلو ولت یونیتی UT513

ميگر 5 کیلو ولت یونیتی UT513

تماس بگیرید
021-33940961-2 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018