چشم پرده ای

سنسور های چشم پرده ای یکی از دقیق ترین و در عین حال ظریف ترین سنسور ها می باشد که برای حفاظت در ورودی ها نصب می شود. همچنین از این سنسور درصنعت هم برای مداخله های مکانیکی ورودی غیر منتظره و خطرات ناشی از آن استفاده میشود. که یکی از مهم ترین قوانینی که هنگام نصب دزدگیر باید در نظر داشته باشید این است که همه چیز را تحت کنترل درب های دسترسی ممکن از بیرون قرار دهید: درها، پنجره ها، انواع وسایل و به طور کلی، محیط خانه شما. سنسورهای پرده محیطی دقیقاً برای این کار هستند: آنها زاویه تشخیص بسیار باریکی دارند، بنابراین می توان آنها را روی دروازه های جداگانه قرار داد تا هرگونه دسترسی و تلاش برای نفوذ را کنترل کند. در مقایسه با یک سیستم هشدار مبتنی بر کنتاکت های مغناطیسی، یک سنسور پرده محیطی به شما امکان می دهد حتی با درب یا پنجره باز، محافظت فعال داشته باشید. در هر صورت، سنسورهای پرده در فضای باز باید در مکانی محافظت شده از باران و به دور از عناصری که می توانند هشدارهای کاذب ایجاد کنند، مانند شاخه های درخت یا موارد مشابه نصب شوند.

عملکرد سنسور چشم پرده ای 

یک سنسور پرده در فضای باز با پرتاب کردن یک نور نامریی، عموماً مادون قرمز، کار میکند که با پوشش یکنواخت، برای عرضی که معمولاً حداکثر به 21متر میرسد، کاملاً ناحیه مورد محافظت را پوشش می دهد. به طور معمول از یک فناوری مادون قرمز غیرفعال استفاده میشود که به اصطلاح سنسورهای  PIR نامیده می شود.این حسگرها به دلیل توانایی آنها در جذب گرمای ساطع شده از بدن بسیار مؤثر بوده و در نتیجه قادر به تشخیص حضور مهاجم حتی قبل از نزدیک شدن به قاب پنجره هستند. نقص اصلی سنسورهای  PIRاین واقعیت است که آنها بر جابجایی توده های هوا یا بازتاب نور تأثیر می گذارند. برای غلبه بر این مشکل، بسیاری از دزدگیرها دارای ترکیبی از سنسورهای  PIR و مایکروویو با اثر داپلر هستند.
در این مورد، مادون قرمز با امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا که از حسگر منتشر می شود، ترکیب می شود. در حضور یک جسم متحرک، سیستم های مختلف سیگنال های مختلفی را تحلیل و ارسال می کنند.ترکیبی از دو حالت تشخیص تضمین می کند که زنگ هشدار تنها زمانی فعال می شود که هر دو سنسور وجود یک سوژه متحرک را تشخیص دهند. به این ترتیب خطر هشدارهای کاذب به حداقل می رسد.
عرضه فروش, تحلیل و نقد و بررسی انواع چشم پرده ای به همراه مشخصات فنی و لیست قیمت در کاملترین فروشگاه تجهیزات اندازه گیری ابزار دقیق بهروز
 

جستجو بر اساس قیمت
جستجو بر اساس برند : EXTECH/USA FLIR/USA UNI-T/CHINA AZ/TAIWAN

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018