های پات

این تست برای تعیین کیفیت عایق های الکتریکی برای عبور معمول ولتاژ های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. پس به طور کلی این تست به منظور تشخیص قدرت عایقی بین قسمت های حامل جریان و غیر حامل جریان بکار می رود و همچنین برای بررسی شرایط عایق در اثر فشاری که به صورت تصادفی و ناخواسته به تابلو ها، دستگاه یا تجهیزات وارد می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
تفاوت تست عایق میگر و hipot در دامنه ولتاژ اعمالی و زمان تست می باشد.
تست میگر معمولا با ولتاژ های کمتر از ولتاژ نامی هادی انجام می شود و در نتیجه به تجهیز تحت تست آسیبی وارد نمی شود. در حالی که آزمایش پتانسیل بالا (hi-pot) ولتاژ بیش از ولتاژ نامی هادی و در نتیجه فشارهای الکتریکی زیادی را به عایق اعمال می کند تا به طور فعال باعث شکست در یک نقطه مانند انتهای کابل های ضعیف از نظر عایق بودن کابل شود. لازم به ذکر است تست HIPOT نسبت به محیطی که تست در آن انجام می شود حساس است و اگر تست به درستی انجام نشود می تواند به عایق تحت تست آسیب وارد کند. به همین دلیل آن را تست مخرب در نظر گرفته اند. 

جستجو بر اساس قیمت
جستجو بر اساس برند : EXTECH/USA FLIR/USA UNI-T/CHINA AZ/TAIWAN
دستگاه تست DC های-پات Hipot GDZG-300

دستگاه تست DC های-پات Hipot GDZG-300

تماس بگیرید
021-33940961-2 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018