مجله برق و فناوری بهروز

  صوت سنج یا آنالایزر صوت چیست؟

سر و صدا غالباً چنین تعریف مى‌شود: صداهاى ناخواسته. ولى این تعریف ذهنى است زیرا آنچه براى یک نفر آوازِ خوش است ممکن است براى دیگرى سر و صداى مزاحم باشد، و شاید بهتر آن باشد. صدائى نامناسب در محلى نابجا و در وقتى بى‌موقع که باعث سردرد و آسیب شود را سروصدا می گویند.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  آشنایی با اسیلوسکوپ

قسمت اصلی این وسیله اندازه گیری الکترونیکی؛ لامپ اشعه کاتودیک آن میباشد. این لامپ شامل قسمت های سه گانه (تفنگ الکترونی؛ سیستم انحراف؛ و پرده حساس) می باشد. اسیلوسکوپ اشعه کاتدی یک دستگاه نمایش دهنده است. در صورتی که دیگر دستگاه های نمایش دهنده فقط مقدار ولتاژ یا مقادیر دیگر الکتریکی را نمایش می دهند اما اسیلوسکوپ اشعه کاتدی قادر است مقدار، فاز، فرکانس موج و روابط بین مقادیر آنها را نمایش دهد.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  اساس کار با آمپر متر و کلمپ

لغت (ammeter) از کلمه amper مشتق شده است. توجه کنید که حرف P در کلمه amper حذف شده است و فقط دو حرف اول این کلمه در لغت ammeter بکار رفته است.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  طریقه کار با مگر

وسیله ای است برای اندازه گیری مقاومت های بسیار بزرگ

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  دور سنج یا تاکومتر rpm چیست؟

تاکومتر به صورت عمومي براي اندازه گيري سرعت يک جسم متحرک به کار مي رود ولي کاربرد اصلي آن، اندازه گيري سرعت دوران يک جسم دوار مي باشد. يک نمونه خوب براي تاکومتر دورسنج خودروها مي باشد. اگر دقت کرده باشيد در جوار عقربه سرعت سنج، عقربه اي وجود دارد که سرعت دوران موتور را بر حسب دور بر دقيقه نشان مي دهد که مثال خوبي براي تاکومتر مي باشد

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  آنالایزر صوت

برخی از اشکالات و عیوب در ماشین آلات و تجهیزات، منجر به ایجاد امواج صوتی می شوند. این امواج از طریق جسم جامد هوا منتشر می شوند. امواج منتشر شده به کمک دستگاه و سنسورهای مناسب، تشخیص داده شده و با تحلیل ویژگی های آن ها، نوع عیب قابل شناسایی است.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  تجهیزات مورد استفاده در صنایع و اماکن گوناگون

نبود روشنایی کافی، تغییرات ناگهانی دما و رطوبت سردخانه های سیار و ثابت، عدم شرایط نگهداری مناسب در سردخانه، یکسان نبودن میزان سرما در نقاط مختلف سردخانه، کاهش نوسانی شدت جریان هوا، عدم شارژ باطری، خرابی روشنایی ماشین، عدم دسترسی به مکان های سخت

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  انواع کالیبراتور

بیشتر تجهیزات اندازه گیری و سنسورها برای دقت مشخصی طراحی گردیده اند. پروسه ای که در آن دقت تجهیز را مورد ارزیابی قرار می دهند کالیبراسیون نام دارد.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  گوس متر و تسلامتر (Gauss meter)

به منظور اندازه گیری شدت میدان مغناطیسی DC ، AC و مقایسه فیلد میدان در قسمت های مختلف یک آهنربا یا دستگاه مغناطیسی و مقایسه شدت میدان دو آهنربا به کار می رود.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

  خط کش (ruler)

اندازه گیری با خط کش های مدرج خط کش های فلزی خط کش عموما با دقت بالاتری نسبت به مترها تهیه می‌شوند دقت خط کشهای فلزی 5/0 یا 1 میلی متر است جنس این خط کش ها به ضخامت آن ها بستگی دارد و معمولا با ابعاد و جنس های مختلف ساخته می‌شوند.

۱۳۹۱/۹/۲۸  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018