مجله برق و فناوری بهروز

  شبیه سازی سیلندر گاز توسط پی ال سی

این پروژه شبیه سازی یکی از خطوط تولید شرکت پرسی سیلندر که توسط نرم افزار است Manager SIMATIC محصول شرکت زیمنس شبیه سازی شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  شبيه ساز سيستم كنترلی خط توليد آبميوه

شركت آبمیوه كاینوش دارای یک سیستم كنترلی، متشكل از سه دستكاه PLC می باشد كه یكی از این دستگاه ها به صورت مجتمع بوده و دستگاه دیگر به صورت مدولار می باشد. اما بنا بر دلایل فقدان برنامه شبیه ساز شركت های فوق در بازار، همچنین استقبال چشمگیر صنعت از PLC های سری S7 این پروژه با نرم افزار S7-300 SIMENS شبیه سازی شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  تجهیزات پست و اجزای تشکیل دهنده آن

در این جزوه به معرفی تجهیزات پست و اجزای تشکیل دهنده آن پرداخته است

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  مقاله پست هوائی

در این مقاله نحوه اجرایی سیستم های هوایی بررسی می شود.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  بهینه سازی برق با جبرانساز

تصحیح ضریب توان یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای کاهش هزینه های انرژی است که در زمانی اندک هزینه خود را بر می گرداند. پیشرفت های صورت گرفته در سالهای اخیر، قابلیت اطمینان و ظرفیت سیستم های جبران سازی را افزایش داده و نصب آن را ساده نموده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  ارزیابی امنیت استاتیکی سیستم قدرت به کمک SVM

در این مقاله: در فصل اول مقدمه ای در مورد امنیت سیستم قدرت و در فصل دوم مقدمه ای در رابطه با شبکه های عصبی مصنوعی و در سه فصل آخر به موضوع SVM و نرم افزار SVM که به زبان Matlab نوشته شده است و روش استفاده از دو نرم افزارPSAT و POWER WORLD SIMULATOR در بدست آوردن حالت سیستم قدرت و ارزیابی حالات آنی سیستم به کمک SVM پرداخته شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  کنترل صنعتی و سنسورها

همه ما در زندگی روز مره خود واژه کنترل را بسیار شنیده و یا بکار برده ایم اصطلاحاتی نظیر کنترل جمعیت و کنترل صنعتی بسیار ملموس تر هستند.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  کارت هوشمند

کارت هوشمند معمولا کارتی از جنس PVC با ابعادی در حدود 5/5 در 5/8 سانتیمتر است که بر روی آن یا در بین لایه های آن، تراشه های حافظه و ریزپردازنده برای ذخیره سازی داده ها و پردازش آن ها قرار داده شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  فاصله سنج اولتراسونیک

هدف از این پروژه ساخت دستگاه اندازه گیری فاصله می باشد که با استفاده از سنسور آلتراسونیک انجام می شود.امواج فراصوتی 40 کیلوهرتز را ارسال می کند که این امواج پس از برخورد با شی توسط سنسور گیرنده دریافت می شود. به صورت نرم افزاری زمان رفت و برگشت این امواج محاسبه شده و فاصله نمایش داده می شود.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  طراحی یک سیستم امنیتی با مادون قرمز

سیستمی که در این مقاله ارائه شده از امنیتی بالایی برخوردار بوده و هزینه ساخت آن نیز در مقایسه با سایرین بسیار اندک است. عملکرد اصلی این سیستم, کنترل دسترسی افراد به یک مکان یا اطلاعات خاص و ثبت آمار ورود و خروج از جمله ID , ساعت, تاریخ و ... می باشد.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018