مجله برق و فناوری بهروز

  تجزیه و تحلیل سیگنال ها

عنوان کتاب: تجزیه و تحلیل سیگنال ها 1. معرفی سیگنال های زمان پیوسته و زمان گسسته 2. سیستم های LTIزمان پیوسته و زمان گسسته 3. سری فوریه سیستم های زمان پیوسته و زمان گسسته 4. تبدیل فوریه سیستم های زمان پیوسته 5. تبدیل فوریه سیستم های زمان گسسته

۱۳۹۱/۹/۲۱  : تاريخ

  آنتن های مرکزی

مخابرات ماهواره ای و مخابرات رادیویی دو شیوه اصلی مخابرات هستند. بخش محموله مخابراتی شامل دو قسمت مجزاست که توسط واسط ها به خوبی از یکدیگر تفکیک شده اند.

۱۳۹۱/۹/۱۸  : تاريخ

  آشنایی كاربردی با آنتن ها

برای تزویج خروجی یک فرستنده و یا ورودی یک گیرنده بفضا نوعی سیستم واسطه ضروری است ساختمان این سیستم باید طوری باشد که توانایی تشعشع امواج الکترومغناطیسی و یا دریافت آن ها را داشته باشد. آنتن چنین سیستمی است و این سیستم برای تبدیل جریان فرکانس زیاد به امواج الکترومغناطیسی و یا بالعکس بکار برده می شود. معمولا RF آنتن از یک جسم فلزی، اغلب به صورت سیم یا مجموعه ای از سیم ها درست شده است در مکانیسم های واقعی تشعشع را می توان توسط معادلات ماکسول بطور کمی تشریح نمود.

۱۳۹۱/۹/۱۵  : تاريخ

  ساختار شبکه GSM

شبکه جی اس ام یک سیستم ارتباطی سلولی دیجیتال است که با ایده سلولی کردن منطقه جغرافیایی و استفاده مجدد از جی اس ام شبکه فرکانس 1 و پوشش دادن منطقه جغرافیایی بوسیله سلول ها شروع بکار کرد.

۱۳۹۱/۹/۱۵  : تاريخ

  کنترل صنعتی و سنسورها

همه ما در زندگی روز مره خود واژه کنترل را بسیار شنیده و یا بکار برده ایم اصطلاحاتی نظیر کنترل جمعیت و کنترل صنعتی بسیار ملموستر هستند. اساسا کلمه کنترل وقتی بکار برده می شود که بخواهیم نحوه رفتار و عملکرد یک پروسه یا فرآیند بگونه ای باشد که موردنظر و مطلوب ماست.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  فاصله سنج اولتراسونیک

هدف از این پروژه ساخت دستگاه اندازه گیری فاصله می باشد که با استفاده از سنسور آلتراسونیک انجام می شود. امواج فراصوتی 40 کیلوهرتز را ارسال می کند که این امواج پس از برخورد با شی توسط سنسور گیرنده دریافت می شود. به صورت نرم افزاری زمان رفت و برگشت این امواج محاسبه شده و فاصله نمایش داده می شود.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  سنسورهای بدون تماس

در این جزوه بررسی می شود: سنسور چیست؟ دسته بندی سنسورها تعریف پارامترهای مهم در سنسورها انواع و مزایای سنسورهای بدون تماس تشریح ساختار، عملکرد و کاربرد سنسورهای القائی تشریح ساختار، عملکرد و کاربرد سنسورهای خازنی سنسور هال سنسور اولتراسونیک

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  سنسور نوری و کاربرد آن

در فصول این مقاله بررسی خواهد شد: سنسورها و انواع آن معرفی سنسور نوری انواع آشکارساز نوری کاربرد سنسور نوری

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  پیاده سازی شبکه ای از میکروکنترلرها جهت کنترل لوازم الکتریکی

در این پروژه در ابتدا به معرفی تبادل دیتا پرداخته و برخی مباحث کلیدی آن از جمله ارتباط سریال و موازی، فرستنده و گیرنده، اتصالات و تبادل شفاف و را مختصرا توضیح می دهیم. سپس پروتکلهای موجود را بررسی کرده و به قسمت اصلی، معرفی پروتکل I2C می پردازیم.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  نحوه استفاده و اشنایی با PLC خانواده

در این جزوه با خانواده PLC زیمنس و نیز نرم افزار مربوطه آن تحت عنوان Simatic S7 Siemens Industrial Automation آشنا می شوید.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018