مجله برق و فناوری بهروز

  آشکارسازهای کنترل و ابزار دقیق

در این جزوه موارد زیر بررسی می شود: آشکارسازهای حرارتی آشکارسازهای سطح آشکارسازهای شار Position Indicators آشکارسازهای رادیو اکتیو کنترل فرایند

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  CAN آشنایی با پروتكل ارتباطی

امروزه در صنعت هر قسمت کنترلی در یک دستگاه، به تنهایی نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. برای عملکرد بهتر اطلاع از وضعیت و عملکرد دیگر اجزاء دستگاه نیز مورد نیاز است معمولاً یک کنترل مرکزی عملکرد دیگر واحدهای کنترل الکترونیکی را تحت اداره ی خویش قرار می دهد بدین منظور وجود ارتباط دائمی بین واحدهای کنترل الکترونیکی مختلف اجتناب ناپذیر است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  طراحی بالابر دو ستونه اتومبيل

در این به طراحی کامل یک بالابر دو ستونه پرداخته شده است. مولفه مهم قابل ذکردر این بالابر استفاده از پیچ انتقال قدرت برای بالابردن اتومبیل است. مکانیزم آن به این صورت است که پیچ در جای خود می چرخد و مهره ای را که بوسیله مکانیزمی مرتبط به بازوهاست، بالا یا پائین می برد.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  CAN آشنایی با پروتكل ارتباطی

امروزه در صنعت هر قسمت کنترلی در یک دستگاه، به تنهایی نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. برای عملکرد بهتر اطلاع از وضعیت و عملکرد دیگر اجزاء دستگاه نیز مورد نیاز است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  نقش توان راکتیو در شبکه های انتقال

در این پروژه در مورد نقش توان راکتیو در شبکه های انتقال و فوق توزیع بحث شده است و شامل 5 فصل می باشد.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  منابع تغذیه سوئیچینگ

بعضی از تجهیزات الکترونیکی نیاز به منابع تغذیه با ولتاژ و جریان بالا دارند. بدین منظور باید ولتاژ AC شهر توسط ترانسفورماتور کاهنده به ولتاژ پایینتر تبدیل و سپس یکسوسازی شده و به وسیله خازن و سلف صاف و DC شود.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  معرفی نرم افزار PSCAD

این مقاله از سه فصل تشکیل شده است. در فصل اول با نرم افزار PSCAD/EMTDC آشنا می شوید. در فصل دوم حالتهای گذرا در مدارات تکفاز و سه فاز شبیه سازی و بررسی می شود. در فصل سوم حالت های گذرا در یک سیستم مجهز به منابعDC بررسی و شبیه سازی شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  کامپوزیت ها در صنعت برق

کامپوزیتها - مواد چند سازه ای یا کاهگل های عصر جدید. کامپوزیتها (مواد چند سازه ای یا کاهگل های عصر جدید) رده ای از مواد پیشرفته هستند که در آنها از ترکیب مواد ساده به منظور ایجاد موادی جدید با خواص مکانیکی و فیزیکی برتر استفاده شده است. اجزای تشکیل دهنده ویژگی خود را حفظ کرده در یکدیگر حل نشده و با هم ممزوج نمی شوند. استفاده از این مواد در طول تاریخ نیز مرسوم بوده است مانند آجرهای گلی که در ساخت آنها از تقویت کننده کاه استفاده می شده است. هنگامی که این دو باهم مخلوط بشوند در نهایت آجرپخته بدست م

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  طراحی مکانیکی خطوط انتقال انرژی

در اين مقاله به چگونگی طراحی مکانیکی خطوط انتقال انرژی پرداخته شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

  شبیه سازی کوره های قوس الکتریکی و تاثیرSVC در کاهش هارمونیکها

با بهره گیری از نرم افزار مطلب و سایر یافته های این پایان نامه که انجام شده می توان به سادگی هرگونه آرایش کوره ها و شبکه الکتریکی و تجهیزات آن را بررسی و میزان اختلال شبکه را در شرایط مختلف مشخص کرد. در این پروژه , روشی جدید برای توصیف خاصیت غیرخطی و هیسترزیس و متغییر با زمان قوس الکتریکی بکار گرفته شده و نیز اصل مشخص ولتاژ جریانVIC جایگزین روش تخمین با روابط ریاضی شده است که در صورت تغییر شکل موج , شکل موجهای خاص همان وضعیت را می توان در نظر گرفت.

۱۳۹۱/۹/۱۴  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018