مجله برق و فناوری بهروز

  مواد انرژی خورشید و سلول های خورشیدی

عنوان پروژه: مواد انرژی خورشید و سلول های خورشیدی

۱۳۹۲/۳/۹  : تاريخ

  اندازه گیری زمین لرزه با لرزش سنج

تاریخچه ی ثبت و اندازه گیری زمین لرزه به سالیان بسیار دور برمی گردد. در سال 137 میلادی، در کشور چین، دانشمندان ‏دستگاهی ساختند که امروزه ما آن را لرزه نما می نامیم.

۱۳۹۲/۳/۸  : تاريخ

  آیا میدانید ژیروسکوپ چیست؟

در تمام وسایل حركتی اطلاع از موقعیت و زاویه جسم و سرعت زاویه ای آن امری ضروری است، چرا كه بدون اطلاع از وضعیت ‏جسم، كنترل آن به سمت هدف غیر ممكن بوده و امری محال به نظر می رسد.

۱۳۹۲/۳/۸  : تاريخ

  تاریخچه نورسنج

اختراع نورسنج بعد از دوربين عکاسى اتفاق افتاد. نورسنج اوليه يک پرتوسنج واين بود؛ که در آن يک تکهٔ کوچک کاغذ ‏حساس در ميان ناحيه‌هاى قياسى خاکسترى مايل به سبز مى‌چرخيد. که يکى براى نور خورشيد و ديگرى براى روشنايى ‏کم ساخته شده بود.

۱۳۹۲/۳/۷  : تاريخ

  کاربرد سیستم های لیزری در فعالیت های عمرانی و ساختمان سازی

ایجاد شیب مناسب، تراز کردن و عمود کردن سطوح در فعالیت های عمرانی از مهم‌ترین دغدغه‌ ‏دست‌اندرکاران این حرفه است. در مورد مصالح ساختمانی مقاومت مصالح ساختمانی و ستونها و سازه ‏ها در صورتی که در جای مناسب خود قرار نگیرد به شکل ایده ال و محاسبه شده نخواهد بود‎. ‎

۱۳۹۲/۳/۷  : تاريخ

  دستگاه سایکرومتر چه کاربردی دارد؟

معمولی‌ترین دستگاهی است که از دو دماسنج دقیق جیوه‌ای تشکیل شده است. دور مخزن یکی از دماسنجها لایة نازک موسلین‎ (Muslin) ‎پیچیده شده که ‏به آن دماسنج مرطوب گفته می‌شود و در هنگام کار دستگاه با یستی همیشه مرطوب بماند‎.‎

۱۳۹۲/۳/۷  : تاريخ

  دستگاه گشتاور سنج یا ترکومتر چیست؟

گشتاور با حس کردن انحراف حقیقی محور ایجاد شده توسط یک نیروی پیچشی یا با آشکار کردن آثار این انحراف اندازه گیری ‏می‌شود. سطح یک محور تحت گشتاور دچار تراکم و کشش می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۶  : تاريخ

  نورسنج یا لایت متر چیست؟

نورسنج وسیله ای است الکترونیکی که میزان نور را اندازه می گیرد. در نتیجه می توان با توجه به شدت و میزان نور، ‏حساسیت فیلم‎ ‎و سرعت شاتر‎، مقدار گشودگی دیافراگم را برای رسیدن به تصویری واضح و مناسب، تعیین کرد‎.

۱۳۹۲/۳/۶  : تاريخ

  انواع فشار سنج های متداول در صنایع شیشه و سیمان

فشار یکی از مهمترین پارامترهای استفاده شده در صنعت برای کنترل پروسه های مختلف میباشد و از تقسیم نیرو بر سطح ‏به دست می‎ ‎آید‎. ‎این کمیت با توجه به این که در مواردی نظیر ارتفاع سنجی سطح مایعات و همچنین اندازه گیری سرعت ‏سیالات و فلو نیز کاربرد دارد اهمیت ویژه داشته و تجهیزات و وسائل مختلفی جهت اندازه گیری آن در شرایط مختلف ابداع ‏گردیده است .در زیر به پاره ای از متداول ترین این ابزار اشاره گردیده است‎ .‎

۱۳۹۲/۳/۵  : تاريخ

  پاور ساپلای یا منبع تغذیه، قلب تپنده تجهیزات شما

در این نوشتار برای آشنایی شما با قلب تپنده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی خود تلاش کرده‌ایم.‏‎ ‎اكثر افراد در هنگام خرید و یا ارتقای سیستم های خود به دلیل عدم آگاهی از نقش كلیدی منبع تغذیه، بودجه كمتری را نسبت به سایر قطعات سخت ‏افزاری صرف تهیه آن می‌کنند.

۱۳۹۲/۳/۵  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018