مجله برق و فناوری بهروز

  تست کشش چیست؟

آزمون کشش، روشی برای تعیین رفتار مواد به هنگام اعمال نیرو تحت کشش محوری می باشد. از نتایج حاصل از آزمون برای تعیین محدوده ی الاستیک و پلاستیک، ازدیاد طول، مدول الاستیک (یانگ)، استحکام کششی، نقطه تسلیم، استحکام در نقطه تسلیم و دیگر ویژگی های کششی استفاده می شود.

۱۳۹۲/۷/۲۹  : تاريخ

  بهداشت حرفه ای

استفاده از تجهیزات اندازه گیری در خدمات بهداشت حرفه ای به صورت تخصصی....

۱۳۹۲/۷/۲۸  : تاريخ

  کاربرد عیب یابی التراسونیک

امروزه تکنولوژی های عیب یابی به سرعت در حال پیشرفت هستند به طوری که عیب یاب های نیمه هوشمند و تمام هوشمند در حال وارد شدن به بازارها هستند.

۱۳۹۲/۷/۲۸  : تاريخ

  روش آنالیز ارتعاشات

حرکت سيستمهای ديناميکی اطلاق می شود که به صورت نوسانی صورت پذيرفته و حرکت در يک پريود زمانی تکرار شود. اين نوع حرکت را در ساده ترين شکل می توان با يک جرم و يک فنر شبيه سازی کرد. با القاء يک تغيير مکان اوليه به جرم متصل به فنر و رها کردن آن، حرکت نوسانی رخ می دهد که می توان دامنه آن را به کمک يک تابع سينوسی بيان نمود.

۱۳۹۲/۷/۲۵  : تاريخ

  اسپکتروفتومتر (Spectrophotometer)

اسپکتروفتومتر یا طیف سنچ دستگاهی است که شدت نور را به صورت تابعی از طول موج اندازه گیری می کند. این دستگاه روش تجزیه دستگاهی است که در آن تابش الکترومغناطیسی در ناحیه مرئی و ماورابنفش جذب ماده می شود.

۱۳۹۲/۷/۲۳  : تاريخ

  دستگاه اندازه گيری سروصدا (Noise)

صنعتی شدن سبب گرديده تا نيروی انسانی شاغل در تماس هميشگی با وسايل ماشينی و تجهيزات صنعتی به صورت مواجهه انسان ها با مخاطرات گوناگون در محيط كار خودنمايی كند. يكی از انواع مخاطرات در محيط كار ...

۱۳۹۲/۷/۱۰  : تاريخ

  روش های منتخب نشت يابی لوله های زير زمينی

چک کردن جريان آب در طي چند سال اخير روش های جديد غير ابزاری براي نشت يابی بهتر و مقرون به صرفه‌تر توسعه يافته‌اند. يک ابزار سودمند در مشخص کردن برنامه کنترل نشت موثر در يک سيستم ويژه، چک کردن حداقل جريان است.

۱۳۹۲/۷/۶  : تاريخ

  تعاريف علمی مغناطیسم

مـاده مغنـاطیسی مواد مغناطيسی مانند آهن و نیکل و کبالت و بعضی آلیاژهای آنها جذب آهن ربا می گردند و یک میدان مغناطیسی اطراف آنها ایجاد می شود . هر مغناطیس دو قطب مثبت (+) و منفی (-) دارد. قطب های مغناطیسی هم نام یکدیگر را دفع و قطب های مغناطیسی غیرهمنام یکدیگر را جذب می کنند.

۱۳۹۲/۷/۴  : تاريخ

  روش ديتکتور متان (گازياب ها)

گازياب ها وسايلی هستند که وجود گاز را در غلظت هاي کمتر از حد پايين انفجار تشخيص داده و هشدار مي دهد.

۱۳۹۲/۷/۳  : تاريخ

  انواع تست ذرات مغناطیسی

از این روش می توان برای یافتن عیوب سطحی و یا نزدیک به سطح در قطعات فرومغناطیسی استفاده نمود. در این تکنیک تمام یا بخشی از قطعه مغناطیس شده و فلوی مغناطیسی از داخل قطعه عبور داده می شود. هر گاه عیبی در سطح یا نزدیکی سطح قطعه وجود داشته باشد.

۱۳۹۲/۷/۲  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018