مجله برق و فناوری بهروز

  آشنایی با انواع پمپ ها

با توجه به نفوذ روز افزون سيستم های هيدروليکی در صنايع مختلف وجود پمپ هايی با توان و فشار های مختلف بيش از پيش مورد نياز است.

۱۳۹۳/۲/۱۵  : تاريخ

  PLC چیست؟

امروزه در بین كشورهای صنعتی، رقابت فشرده و شدیدی در ارائه راهكارهایی برای كنترل بهتر فرآیندهای تولید ، وجود دارد كه مدیران و مسئولان صنایع در این كشورها را بر آن داشته است تا تجهیزاتی مورد استفاده قرار دهند كه سرعت و دقت عمل بالایی داشته باشند.

۱۳۹۲/۱۱/۳۰  : تاريخ

  PLC و اهمیت آن در صنعت

PLC، کنترل کننده ی نرم افزاری است که درقسمت ورودی، اطلاعاتی رابه صورت باینری دریافت و آن هارا طبق برنامه ای که درحافظه اش ذخیره شده پردازش می نماید ونتیجۀ عملیات را نیز از قسمت خروجی به صورت فرمان هایی به گیرنده ها واجرا کننده های فرمان (Actuators) ارسال می کند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹  : تاريخ

  ادوات هواشناسی

بر حسب تعریف حرکت افقی هوا در سطح زمین و در سطوح فوقانی جو را باد می گویند.این حرکت یک کمیت برداری می باشد که با دو عامل جهت و سرعت مشخص می شود.سنجش واقعی باد در سطح زمین اکثرا در اثر تاثیر عوامل محلی با مشکلاتی مواجه می گردد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹  : تاريخ

  کدورت سنج و کاربردهای آن

کدورت مرجعی است که میزان شفافیت آب را مشخص می کند . و به عنوان یک خاصیت ظاهری آب محسوب می گردد . کدورت باعث پراکندگی یا جذب نور در حین عبور آن بر روی یک خط مستقیم در آب می شود . اگر چه کدورت به دلیل وجود مواد معلق در آب نیز به وجود می آید ، ولی ارتباط دادن با اندازه های کمی مواد معلق در آب مانند شکل ، اندازه و ضریب شکست ذرات موجود در سوسپانسیون که همگی در خاصیت پراکنده ساختن نور دخالت دارند ، مشکل است .

۱۳۹۲/۱۱/۲۷  : تاريخ

  PLC چیست؟

امروزه در بین كشورهای صنعتی ، رقابت فشرده و شدیدی در ارائه راهكارهایی برای كنترل بهتر فرآیندهای تولید ، وجود دارد كه مدیران و مسئولان صنایع در این كشورها را بر آن داشته است تا تجهیزاتی مورد استفاده قرار دهند كه سرعت و دقت عمل بالایی داشته باشند

۱۳۹۲/۱۱/۲۶  : تاريخ

  ترانسمیتر و ترانسدیوسر چیست؟

ترانسدیوسر یک مبدل است که در بخش ثانویه به کار می‌رود و وظیفه تبدیل یک کمیت به کمیت دیگر را بر عهده دارد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶  : تاريخ

  اندازه گیری صحت سنجش فشار در سیستم های خلأ

برای اولین بار در کشور امکان اندازه گیری صحت سنجش فشار در سیستم های خلأ فراهم شد امكان ارزیابی صحت فشار اندازه گیری شده در سیستم های خلأ، با کسب توانمندي کالیبراسیون خلأسنج های پیرانی در جهاد دانشگاهی صنعتي شريف، فراهم شد

۱۳۹۲/۱۱/۷  : تاريخ

  HI POT چيست؟

واژه HIPOT یا HI POT مخفف واژه HIGH POTENTIAL است. برای اينكه بدانيم تست HI POT چيست و چگونه انجام می شود، لازم است در ابتدا تئوری تست HI POT را تشريح كنيم. گاهي اوقات اين تست، تست استقامت دی الكتريك ناميده می شود.

۱۳۹۲/۱۰/۲۴  : تاريخ

  سنسور های مجاورتی proximity

یک حسگر مجاورتی (Proximity Sensor) نوعی از حسگر هاست که قادر به تشخیص وجود اجسام نزدیک بدون هیچ گونه تماس فیزیکی است. یک حسگر مجاورتی اغلب یک میدان الکترومغناطیسی یا الکترواستاتیکی و یا پرتویی از تشعشعات الکترومغناطیسی

۱۳۹۲/۱۰/۱۱  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018