مجله برق و فناوری بهروز

  کدورت سنج چیست؟

واژه ی کدورت برای توضيح ظاهر مات يا شيری محيط های مايع يا جامد مانند آب ( آب فاضلاب ، حمام ، معدنی و آشاميدنی ) ، نوشيدنی ها (آبجو، آب میوه و .....) يا شيشه ی پنجره ( شيشه ی نيمه شفاف) استفاده می شود. در اصطلاحات فيزيکی ، کدورت متناسب با ذرات پراکنده با اندازه های مختلف يا جذب شدن نور، می باشد که به محيط مورد بحث ظاهری مات و ابری می دهد

۱۳۹۱/۱۱/۲۴  : تاريخ

  ولتمتر چیست و ولت سنجی چگونه است؟

ولت‌سنج یا ولت‌متر دستگاهی است که برای اندازه‌گیری اختلاف پتانسیل الکتریکی در دو سر یک مدار الکتریکی بکار می‌رود. ولت مترها در شکل‌های مختلفی بسته به نوع کاربردشان ساخته می‌شوند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴  : تاريخ

  بارهای هارمونیک و اثرات بر شبکه های برق

بروز هارمونیک در سیستم‎ های برق اولین پیامد عناصر غیرخطی در شبکه است. به‎‎‎ خاطر گسترش فزاینده استفاده از عناصر غیرخطی در سیستم‎‎ های برق، مانند راه‎‎اندازها (درایورهای تنظیم سرعت) و مبدل‎‎ های الکترونیکی قدرت، مقدار هارمونیک شکل موج جریان و ولتاژ به‎‎‎ طور چشمگیری افزایش یافته است و بنابراین اهمیت موضوع کاملاً مشخص است

۱۳۹۱/۱۱/۲۲  : تاريخ

  تولیدی برق هسته حاصل از انرژِی اتمی

انرژی هسته ای از عمده ترین مباحث علوم و تکنولوژی هسته ای است و هم اکنون نقش عمده ای را در تأمین انرژی کشورهای مختلف خصوصا کشورهای پیشرفته دارد. اهمیت انرژی و منابع مختلف تهیه آن، در حال حاضر جزء رویکردهای اصلی دولت ها قرار دارد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲  : تاريخ

  ميگر چيست؟

تست عایقی یا اصطلاحاً میگر در اندازه گیری مقاومت بین عایق ها که معمولا مقاومت بالائی باید باشد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۱  : تاريخ

  آثار مخرب امواج و تشعشعات تلفن همراه

امواج تلفن همراه از نوع الكترومغناطیس بوده و از لحاظ فركانسی در رده امواج ماكروویو طبقه بندی می شوند. به طور كلی این امواج با افزایش فركانس و دامنه، انرژی و عمق نفوذشان در اجسام مختلف بیشتر می شود

۱۳۹۱/۱۱/۲۱  : تاريخ

  آزمون های غیر مخرب

مهندسین معمولاً عادت دارند خواص یك ماده را روی نمونه‌های مخصوصی كه از همین ماده تهیه شده‌اند با آزمون های استاندارد ارزیابی كنند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۸  : تاريخ

  تجهیزات اندازه گیری الکتریکی و کاربرد ونحوه اندازه گیری آن ها در صنايع

اندازه گیری در کلیه صنایع از اهمیت تعیین کننده ای برخوردار است. فقط با اندازه گیری کمیت های مختلف می توان هر علم و عملی را مورد بررسی دقیق قرار داده و از آن نتیجه مطلوب را حاصل نمود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۸  : تاريخ

  امكان تصحيح اثرات شوری بر قرائت بلوك گچی در اندازه گيری رطوبت خاك

برای مديريت و برنامه ريزي هاي آبياری، بررسی و اندازه گيری مداوم رطوبت خاك الزامی است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۵  : تاريخ

  QFD مهمترین تکنیک در میان این تکنیک‌های دوگانه کدام است؟

مبدع اولیه QFD و کسی است که از بعد علمی و گسترش عمومی این شیوه تلاش کرد. ابداع ابتدایی QFD، هنگامی رخ داد که در ذهن آکائو سوالی به این مضمون ایجاد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۱  : تاريخ

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز 

با افتخار اعلام می‌کنیم که ما، درشرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز، به عنوان یکی از معتبرترین منابع تأمین تجهیزات اندازه‌گیری و ابزار دقیق در ایران حضور داریم و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما با ارائه محصولاتی مانند: مولتی متر دیجیتال، کلمپ آمپرمتر، منبع تغذیه، بارومتر، گیج فشار، نیروسنج، فازمتر القایی، اهم‌متر، ترمومتر لیزری، دوربین دید در شب حرارتی، LCR متر، لوکس متر، بادسنج، کلرسنج، دوربین ترموویژن، و ابزارهای دقیق دیگر، به شما کمک می‌کنیم تا در پروژه‌ها و فعالیت‌های خود به بهترین شکل ممکن پیش بروید. از تجربه و تخصص ما برای اندازه‌گیری دقیق و موثرترین استفاده بهره‌مند شوید. ابزار دقیق بهروز نمایندگی هیوکی در ایران، نمایندگی تستو در ایران و همچنین نمایندگی برند های معروفی مثل فلوک، یونیتی، پی سی ای، کیوریتسو، اکستک، مارمونیکس و ... می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. بهروز، همیشه به سوی کیفیت و رضایت شماست.

با  ثبت ایمیل خود، از تخفیف ها و جدیدترین های تجهیزات اندازه گیری بهروز  با خبر شوید !

facebook    Twitter    googleplus    Instagram    aparat    Telegram Telegram
 
  
 
     ☎: 021-33931174     051-31774    📱:09229004394
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت بازرگانی بین المللی تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز با نام انحصاری BTMCO می باشد. Copyrights. © 2018